Tuesday, September 30, 2008

凌晨三点钟

ok,it is not 3am,but almost,2.19am..

i just finish all my activities,n now sitting infront of my pc with my books,i really feel weird today,this moment.

i dono why,i'm still wondering why,shouldnt be some feeling like this after all

i am still consious,i din drunk,even tho i drank sum wine...

anyhow,it's temporary.. cheer up soon..

=P

i guess,i have many side of myself-->mad,giler,serious,n wu liao..

i am alway wu liao around with any1 , time to stop , pressure getting lot,heavier ...

To kiang boon:我又很想说'庄重点'了!

不要花時間在一個不會花時間在你身上的人

3 comments:

无名氏 said...

对于你这句话存在着一点疑点与保留。
记得你曾说过,就算知道是没有结果的东西,但只要肯受伤,就一定要争取。
不知道你是为了什么而这样说,但,鼓励你去尝试。你知道的结果并不一定会发生,为何不尝试呢?

yuKhoOnG said...

我思考了你所说的,可能,我现实,我追求回报?我是那种,人对我好,我就对人好的。。人不理我,也别想我会花时间在它身上。。(但之前我的回忆中有很多exception..=D)

无名氏 said...

没有谁不渴望得到回报的。就算连我也很想得到回报,但得来的只是泪水。那又如何?日子依旧必须过下去,只能期望会有更好的每一天咯。如果你不花时间在某人身上,你将不会知道未来的事情。就如你如何花时间成为公教的一份子咯!明白吗?^.^